Oldalak

2013. június 2., vasárnap

Népi motívumokkal díszítve

Kedves blogolvasóim!
 Rég volt,hogy bejegyzés készült.
Kicsit elfoglalt voltam az elmúlt időszakban. Hátam mögött hagytam esküvői köszönetajándékot és egy kézműves kirakodóvásárt.
Az utóbbival kapcsolatban írnám le a tapasztalataimat.

Mikor megtaláltam ezt a lehetőséget,azonnal kitöltöttem a jelentkezési lapot. Aztán lázas kutatásba kezdtem,
kíváncsi voltam az eredeti autentikus motívumokra,mint a kalocsai,kalotaszegi,matyó,sárközi,szűr stb.
Nagyon tetszett a kutatómunka,hát még ami utána jött... Alig vártam,hogy mézeskalácsra vigyem azt a sok gyönyörűséget,melyet elődeink megalkottak,megőriztek.
A munka során ráébredtem arra,hogy ez a stílus áll hozzám a legközelebb,mert annyira szép,ízléses és nagyon úgy tűnik így utólag,hogy tetszetős másoknak is.Rengeteg elismerést,dicséretet kaptam amit,mindenkinek köszönök és igyekszem továbbadni e nemes ajándékunkat továbbra is.























Inspiráció:Vargáné Orbán Anikó,Noé Kornélia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...